I och med att skolan börjar nu, så startar även tiden med sena, mörka stallkvällar. Fasar inför den här terminen, de 24 timmarna på dygnet kommer inte räcka till för mig med skola, plugg, nationella prov, stallet, tävlingar... Tur jag har så underbara människor omkring mig, framför allt mina föräldrar, som hjälper mig genom alla jobbiga och svåra tider.

Så jag ville bara ägna ett inlägg till alla ni där ute som hjälper mig göra vardagen lite enklare - tack!
Framför allt tack till mamma och pappa, för att ni hjälper mig och stöttar mig mot mina mål och drömmar, det betyder allt för mig och jag är så otroligt tacksam för det, även fast det inte alltid märks! ;)


♥ ♥ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback