15/1-12 Första uteritten!

Godkväll på er igen! Ledsen för sen uppdatering, idag har jag inget att skylla på men under veckodagarna blir det tyvärr så med tanke på skolan.

Idag var vi i alla fall ute i stallet på eftermiddagen. Gick ut mot Nils-Emils, och en bit på väg så hoppade jag upp! Första gången jag red ut på Arragon! Han var så lugn så trots att det skulle bli en skrittur, så tog jag en kort trav och även några galoppsprång på grusvägen. Han tyckte att det var kul och jag kände direkt när jag saktade av att han blev lite extra energisk och ville göra något mer, söt! ;) Vi var ute i en timme tror jag, när vi kom in pysslade jag om honom lite extra, skönt tyckte han!

Har tyvärr inga bilder från dagen, så det får bli en några dagar gammal.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback