12/1-12 Underbar känsla!

God kväll!

Nyss hemkommen, har precis ätit middag (Japp, så brukar det vara i vår familj ;)). Har vart i stallet och idag fick jag äntligen rida igen! Han fick som sagt bara promenera två dagar. Tror det var bra för honom, få vila lite mentalt också och börja känna sig mer hemmastadd.

Trodde att han skulle vara en riktig krutdurk idag, men han förvånade mig genom att vara superlugn! Promenerade bara drygt 30 minuter innan - när jag väl satt upp gick han såå fint! Lugn och bara helt underbar. Är så nöjd med min älskade lilla kung! ♥


Finaste efter passet idag.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Gud var roligt att det går så bra och att du trivs ihop med din nya stjärna Ida! :) Han är en riktig goding att dömma av bilderna och film :) Stor kram!

2012-01-12 @ 22:35:02
URL: http://ettanc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback