Veckan

Jag är ledsen att det blivit så dålig uppdatering, det har inte funnits så mycket att skriva om, och jag har gått och blivit sjuk.

Arragon har i alla fall gått superbra i veckan, tränade för Hanchen i måndags, sedan har jag bara joggat tis & tors, i onsdags gick han i skritten. Igår och idag tog mamma stallet då jag har legat hemma med feber. A har då bara gått i skritten. Hoppas verkligen att jag blivit av med febern imorgon så jag kan åka med till stallet och rida lite åtminstonde, hästen behöver motion och jag behöver frisk luft samt utlopp för min överskottsenergi jag känner att jag har samlat på mig...

Imorgon kommer det i alla fall förmodligen lite bilder från Täby, bättre sent än aldrig? ;)


Bästa ponnyn ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback