Förfrågan om sponsring

Hejsan!

Har ni intresse av att synas i ridsportsammanhang på SM-nivå?

Mitt namn är Ida Pantzar och jag är en 15-årig ryttare som i år satsar på att delta i ponny-SM i dressyr. Jag har nyligen fått hem en ponny som tillhör den absoluta toppen av Sveriges ponnyer i dressyr. Vi ska få disponera den fram till och med hösten 2013 med sikte på Sverige eliten. Det som saknas för min satsning är den ekonomiska biten. Vi har inlett ett gott samarbete med Husman Hagberg/Värmdö-kontoret, men ser med spänning fram emot att höra från fler Värmdö företag som vill vara med på vår resa!

På vårt hästsläp finns plats för ER Företagslogo!

Jag kan även ha er företagslogga broderad på schabrak/täcken och på mina kläder. Jag vill gärna vara ”test-pilot” för era produkter och marknadsföra dem på min blogg.
(växande blogg med drygt 100 unika besökare per dag)

2011 blev jag som en av fyra ponnyryttare uttagen till Stockholms ridsportsförbund Talang-2011. Genom den satsningen har jag fått chansen att träna för Kristian von Krusenstierna (hans hemsida) som tillhör Sverige Eliten.

Jag kommer att synas på Ridsportsförbundets Hemsida

och troligen i reportage i Tidningen Ridsport.

Se även Vision Häst Värmdös hemsida under nyheter;

 

Vi kommer att åka på ett tiotal Nationella tävlingshelger, och ert företag blir naturligtvis omnämnt på min blogg och via sociala medier! Ett ypperligt tillfälle att marknadsföra er och visa att ni gynnar sporten!

Som ni säkert vet är ju sponsring även till 100% avdragsgillt


Jag ser fram emot att höra från er!

Med vänlig hälsning
Ida Pantzar & Arragon

Kontaktuppgifter:

Ryttare; Ida Pantzar, Rosenmalmsvägen 144, 134 62 Ingarö, 0727 30 90 01
Mamma; Lena Pantzar, Rosenmalmsvägen 144, 134 62 Ingarö, 070 44 44 653

Mail;
[email protected] [email protected]

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback