5/2-12 Vällingby

Träningen gick riktigt bra idag! Promenerade fram och hoppade sedan upp. Tänte som vanligt mycket på min hand och blick. Jag tror verkligen att han gillar det nya bettet, han är mycket stadigare i munnen redan från början nu! Fick hjälp av Annie en stund när jag hade kommit igång. Vi jobbade mest små tempoväxlingar och att han skulle behålla samma form hela tiden i traven. Red även lite skänkelvikningar, samt tempoväxlingar i galoppen. När hon slutade hjälpa mig så fortsatte jag själv och red en del enkla byten, här tänkte jag mycket på att verkligen få med yttersidan när jag vände upp på korta diagonalen. Fick till några riktigt fina byten! Sedan joggade jag ner och skrittade av.

Är supernöjd med passet! Är supertacksam för hjälpen jag fick av Annie, även om det egentligen inte var något nytt så är det verkligen superbra att ha någon som står och påpekar och hjälper till!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback