Dagens pass, 7/8-12

Sista ordentliga dressyrpasset inför SM är avklarat! Det gick bra även idag, red i ridhuset idag. Jag fick bättre stöd från början idag, jobbade ändå på samma vis som de tidigare dagarna, och även lite förvänd galopp.

I slutet av passet red vi igenom küren en gång och jag fick tips av Kristian, superbra tips, dock vill jag gärna rida igenom programmet mer och använda hans tankar innan jag använder dem på tävling då det kan bli knasigt i musiken, jag ska plugga musiken ordentligt nu och bestämma mig för hur jag ska göra, om vi nu kommer till a-final. Jag vill ju vara säker på allting =)

Red travdelen en gång till med hjälp av tipsen, vilket gick bra! Sen joggade vi ner och packade ihop och for hemåt till Fågelbro igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback