Första tömkörningen 7 september 2011

I onsdags testade jag för första gången att tömköra Valle! Han kan ju inte riktigt det, Maria har "lärt" honom det typ i år/förra året och jag har aldrig testat tidigare, men det gick i alla fall bra faktiskt! Gick först ut en liten bit mot Malma. I början var han väldigt motsträvig och tyckte att det var helt fel att matte skulle gå BAKOM honom, men efter en liten stund gav han med sig och efter ännu en bit kom han ner sig riktigt bra i formen och vi testade även att trava några steg, vilket gick bra det med. När vi kom tillbaka till stallet gick vi in i ridhuset för att han skulle få trava lite mer, då gick vi på volt, lite mer longering. Han jobbade riktigt bra och jag är lite stolt över att jag klarade av det heh (a)








Dåliga mobil-bilder, men de är iaf nya! ;))

Kommentarer
Postat av: amanda

snygg blogg!



skulle uppskatta om du kommenterade min blogg oxå.

www.sweetfield.blogg.se

Tack!

2011-09-26 @ 17:35:52
URL: http://sweetfield.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback