Mer ingående om torsdagens pass, 20 oktober 2011

Jaa som ni förmodligen märkte i torsdags så var jag galet nöjd! Eller jaa det är jag fortfarande!

Förra gången jobbade vi ju på förvänd sluta på volt mestadels av passet. Idag blev det en utveckling av det, mycket samling och även lite mer av den övningen. Lena blev jätteglad när jag sa att det var tack vare henne vi kom 3a i DM hah, hon är så himla gullig och glad hela tiden!

Jobbade verkligen på att samla gaalet mycket, Valle har nog aldrig gått så samlat som han gjorde i torsdags, det var sjukt kul! Jag fick verkligen till riktigt fin samling i galoppen, sån samling som jag kunde driva på lite utan att han gasade, men samtidigt så behövde jag inte driva för att hålla igång galoppen, helt galet var det! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback