Uptown Boy 29 oktober 2011

I lördags var vi alltså ute på Ekerö för att provrida Agnes ponny Boy! De har sagt att de gärna lånar ut honom till oss tills de får honom såld, då får jag tävla och träna som jag vill!

Det gick faktiskt över förväntan måste jag säga! Har suttit på honom förr men då red vi ut i skogen och badade i sjön på Ekerö hah, inte så seriöst då alltså ;)

Red i ridhuset och kände lite på honom, Gunilla hjälpte även till lite grann. Hon tränar ju Agnes och Boy regelbundet så hon vet hur han fungerar. Det överraskade mig att han var lite som Valle i ridningen, fast med lite mer egen motor.

Jag tycker i alla fall att det gick bra, och det verkade alla andra också tycka! Jag kommer förmodligen att åka tillbaka och testa några gånger till. Men vi får se hur det går med Valle på kliniken på fredag, först efter det kan jag bestämma mig för hur jag vill ha det.


Agnes och Boy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback