Träning 9 maj 2011

Igår blev det alltså träning för Gunilla, äntligen! Orkade dock inte skriva igår kväll, kom hem sent och var alldeles för trött hehe...

I alla fall red jag som vanligt på bettlösa, och Valle gick som en gud haha! Började med framridningen, han kändes mjuk och väldigt eftergiven, inte superpigg men inte slö heller. Red mycket skänkelvikningar i skritt samt trav. Skrittade mest innan passet började. När vi väl började fick Valle typ världens energikick och gick som ett tåg hela passet! Jag vet inte var som for i honom men jag kunde knappt lägga skänkeln mot honom, och när vi red på volten och kom ur hörnorna så siktade han direkt in sig på att göra travökning på diagonalen hah!
I traven red vi upp på medellinjen och red öppna, gjorde en volt och sedan sluta ut till spåret. I galoppen red vi mest sluta längs långsidorna. Det tyckte Valle var väldigt jobbigt och svårt, speciellt i vänstervarvet. Men vi fick till det i slutet, speciellt i högervarvet.

Är supernöjd med honom idag, jag var verkligen jättefin i formen och var riktigt pigg och på hela tiden.


Kommentarer
Postat av: Anonym

hejhejhejhejhejhejhejhejhejhej IDA!

2011-05-10 @ 13:49:58
Postat av: Anonym

bilder ifrån e-tuna vore trevligt!!!!!! <3

2011-05-11 @ 14:22:55
Postat av: Linn

http://www.avaaz.org/en/uganda_stop_homophobia_petition/?copy

2011-05-11 @ 21:31:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback