Info/planering kommande vecka

Jaa nu är det såhär, idag ska Valle förmodligen vila och jag ska rida Stella. Imorgon blir det tävling på ÅrstaRunsten, final i div I (TAGGAA).

Sen ska jag iväg och typ vandra/campa med skolan. Vi åker tidigt måndag morgon, och kommer inte tillbaka förrän typ vid 23 på torsdag kväll, så då blir det noll uppdatering, det finns ingen elektricitet eller what so ever dit vi ska så... Jaa det blir ju kul :P

Mån-tors kommer dock Valle vila, om inte mamma bestämmer att Maria ska tömköra honom någon dag.

Men på fredag är jag tillbaka, då har vi kompledigt i skolan så då ska jag ta igen lite bloggning och berätta vad Valle har gjort osv =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback