Dagens 22 januari 2011

Idag har jag inte bara ridit Valle, utan även Spotlight =) De som har honom nu ska sälja honom och frågade om jag skulle vilja ställa upp och rida idag och låta henne filma till försäljningsvideon, och självklart ställde jag upp! Det var roligt att få rida en annan häst igen, det var inte igår ;) Det gick rätt bra ändå, i början så var han otroligt ostadig i munnen och bara körde upp huvudet, men efter ett tag förstod jag att han var väldigt känslig i munnen (det kändes inte som det i början) och då gick det riktigt bra! Jag kunde knappt hålla tygeln stadigt utan att han började spänna sig. Han gick alltså bäst i formen med vääldigt lätt hand! När jag förstod det här så filmade Petra och mamma tog kort med deras kamera ;) Ska bli spännande att se hur filmen blev haha ;s Vi jobbade inte så länge =)

Efter Spotti så red jag Valdemar :D Det blev ett riktigt lugnt pass, red faktiskt bara långa rundan runt hotellet, mest skritt och lite trav, vi var bara ute i 20 minuter. Det gick knappt att gå på vägarna, det är ju liksom isgator, och man kan inte gå i snön heller nu när det smält och sedan fryst på, så det är inte världens bästa förhållande ute för uteritt just nu =/


idag har jag fört över lite gamla bilder från Backupen, till nya datorn så det kommer lite roligare (fast äldre) bilder nu =D Denna är från Gripen sommar 2009, Sparbanken Rekarna Ponny Cup =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback