Tävlingar 2011

Tänkte ta och rada upp de nationella tävlingar/meetings som är i år, som jag har chansen att kvala SM på.
Målet för i år är att rida ihop vårat andra kval till SM, och sedan även starta SM ;)

12 mars - Föreningen Mantorpsryttarna, regional - bara för att komma igång liksom ;)

15 april - Högbo Ridklubb, nationell

21 april - Ryttarsällskapet Grums, nationell

24 april - Hästhagens Ryttarförening, nationell

1 maj - Eskilstunaortens Ryttarförening, nationell

14 maj - Föreningen Mantorpsryttarna, nationell

28 maj - Klippans Ridklubb, nationell

2 juni - Strömsholms Ridsportförening, nationell

4 juni - Vansbro Ryttarsällskap, nationell

18 juni - Björklidens Ryttarsällskap, nationell

1 juli - Karlstads Ridklubb, nationell

15 juli - Jönköpings Fältrittklubb, nationell

29 juli - Dagstorpsortens Ryttarförening, nationell

12 augusti - Kågeröds Lantliga Ryttarförening, elit, SM

Vi kommer väl åka på 3-4 av dessa nationella. Jag är även med i Sjövillans division I lag så vi kommer åka på de regionala lagtävlingarna, jag har för mig att mamma sa att de 3 omgångarna gick på Siggesta, Täby och Årsta-Runsten. Jag hoppas även att laget kommer kunna vara med i Elit-omgångarna i höst men det får vi se =)

Kommentarer
Postat av: Camille

Tävlar du för sjövillan nu :o

2011-01-02 @ 15:02:52
Postat av: Ansi

Moster måste få veta vilka datum det blir! ;)

2011-01-02 @ 19:22:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback