Tävling på Årsta-Runsten =D

Idaaag var det som ni vet kvällstävling på Årsta-Runsten, regional LA.P1 =D Är riktigt nöjd, fick 63,95% och kom 2a av 10 ekipage! Valle kändes riktigt fin på framridningen, han blev lite spänd och seg inne på banan dock.  Men vi fick en 8(=16 p) på ett enkelt byte, haha herregud det var ju grymt bra! Trodde verkligen inte att jag skulle få det hah, de kändes inte såå bra :P Men jaa, riktigt kul!

1a - Kally Hansson & Nabucco R, 65,526%, Årsta-Runsten SRF
2a - Jag & Valle, 63,947%, Sjövillans Ridklubb
3a - Agnes Vannerus Lindblom & Uptown Boy, 62,632%, Sjövillans Ridklubb

Vi blev placerade då, riktigt kul att båda 2 Sjövillan-ekipagen blev placerade hihi =D

Nu är det snart dags för mig att sova, sen ska jag upp vid 8 imorgon bitti och åka till första Talang-sammanträffen! =D Det är hela dagen, sen övernattning och till 14.30 på söndag, vet inte om jag kommer blogga under det dygnet ;) Sen när jag kommit hem ska vi till stallet, på kvällen blir det bloggning om jag orkar. Sen på måndagnatt ska jag åka upp till Hassela och är på klassresa till tisdagkväll så jaa... vi får se hur det blir med inlägg nu kommande dagar ;)


Jag-Valle och Agnes-Uptown Boy

Kommentarer
Postat av: Peter

Grattis! Bra jobbat!

2011-01-29 @ 07:56:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback