Stövelväska

Nästa inköp för mig och mami blir en ny stövelväska! Jag har 4 stycken, dock är varenda en för liten för dom nya stövlarna -.- Mina nya vinterstövlar frick precis plats i en av dom (den fulaste haha...). Så nu har jag precis kollat upp lite nya på olika hemsidor, och jag skulle vilja ha eran åsikt, vilken tycker ni är snyggast? :D


Königs väska, finns på Hästbiten för 345 kronor


Catagos väska, finns på Grand Prix-hemsidan för 295 kronor


Horze's väska, 169 kronor och finns i 2 färger


Hööks stövel & hjälmväska, 179 kronor


Hööks andra väska, 179 kronor

Såå, vilken gillar ni bäst? Jag gillar inte Hööks modeller dock ;S

Kommentarer
Postat av: Anonym

den längst ner! KÖÖÖÖÖP DEEEENNkghrpaHGripaghiprwhgip

2011-01-14 @ 09:33:32
Postat av: Mamma

Hejhej, finns det mått på väskorna på hemsidorna? För det gäller ju att de är tillräckligt höga liksom.... ? Puss

2011-01-14 @ 13:45:03
Postat av: Emilia

hm.. Måste säga att Königs var snyggast, efter det kommer nog Horze :)

2011-01-14 @ 22:28:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback