24 januari 2011

Idag var det träning för Hanchen, jag är sååå otroligt nöjd med passet! Valle gick som en klocka från början till slut, spände inte upp nacken knappt någon gång och var pigg och på! Vi red skolor, galoppserpentiner och några ökningar i trav och galopp. Skolorna kändes super, serpentinerna satt som en smäck och ökningarna kändes bra! Är verkligen otroligt nöjd med Valle och jag kan knappt vänta till tävlingen på fredag!!! =D

Förresten kom de preliminära startlistorna upp idag! Jag fick toppen start, start 11/12 i D-ponny klassen, starttid preliminärt 19.09! Mamma hade mejlat till Årsta och bett om en sen tid just för att det blir väldigt stressigt för henne med jobbet annars, och näst sist är ju sjukt bra! ;)


dags för ännu en tripp till Årsta-Runsten på fredag!

Kommentarer
Postat av: MLI

Hej på dig! Just nu har jag en tävling där du kan vinna ett egendesignat armband på bloggen. Kika in vettja, så får vi se om du är intresserad av att vara med eller inte.



http://lovelimli.blogg.se/2011/january/tavling-pa-g.html



Ha en bra dag! :)

2011-01-24 @ 22:50:59
URL: http://lovelimli.blogg.se/
Postat av: Anonym

hejhejehjehejjehejehejejhhejejejeehjejejh IDAAA!!!

2011-01-25 @ 15:47:57
Postat av: Ansi

TJOHOOOOOOOOO!!!!!

2011-01-25 @ 21:53:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback