18 januari 2011

Iag blev det är väldigt lätt dressyrpass/jogging. Red bara i lång och låg form, tänkte på att hålla handen stilla och korrekt och bara försöka få ett jämnt stöd av Valle, i varvbyten i trav speciellt. Det gick riktigt bra! Och sen är ju jag som jag är - när jag bara ska "jogga", så sätter jag inte lika höga krav mentalt på varken mig eller hästen, så då går det skitbra för jag stressar inte upp mig osv, men när det är riktig träning så sätter jag upp kraven mkt högre och jaa, då går det inte lika bra i min hjärna liksom... Hah irriterande, måste jobba på det!

Red iaf i 40 minuter ;)

Kommentarer
Postat av: sara

Haha så är det ju alltid. När man bara är helt kravlös så går allt bra och man rider asbra. Men så fort det blir lite allvar så blir alla småfel JÄTTESTORA och man tycker att det går dåligt istället.. ;)

2011-01-18 @ 23:11:12
URL: http://ridrumpa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback