24 februari 2011

Idag blev det ett sista trimpass på Valle inför tävlingen på söndag! Imorgon hinner jag tyvärr inte åka till stallet så Maria Ring ska tömköra Valle, och på lördag är det prepp inför tävlingen och Valle ska vila!

Idag gick det i alla fall gr8! Började med att skritta fram och komma igång som jag brukar, lösgörande och låg form med mycket övergångar. Efter en stund red jag igenom LA.P1'an, vilket gick bra. Valle fjantade sig lite och blev rädd för saker som inte existerade haha. Känner dock att skolorna och enkla bytena verkligen börjar hitta sin plats i pusslet =)


Kände dock att han inte riktigt kändes helt lösgjord under programmet, så fortsatte en stund efter, försökte få ner honom i en riktigt rund form, och gjorde lite mer skolor och enkla byten samt en travökning. Han kändes mycket finare där i slutet! Joggade ner och skrittade av, passet blev ungefär 55 minuter långt =)


Dagens outfit! Använde ett par av mina färgglada lindor för första gången hihi! Tycker faktiskt att han blev riktigt fin i gult! Jag hade även på mig mörkblåa ridbyxor samt gula handskar, tyvärr blev det ingen bild när jag satt på honom =/

Vad tycker ni om matchningen, good or bad? =D

Kommentarer
Postat av: Sofia

Very good! hihi han blev ju jätte söt i gult ju! ;)

2011-02-25 @ 08:00:09
URL: http://sofiaekvall.blogspot.com
Postat av: linnea.

MISSA INTE DAGENS BLOGG! OCH BLI PUBLICERAD INFÖR 1200 LÄSARE!:)

2011-02-25 @ 12:38:13
URL: http://linneagulliksson.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag tycker det ser supersnyggt ut!

2011-02-25 @ 15:52:02
URL: http://misspantzar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback