11 februari 2011

Det blev dressyr även igår. Fick låna ett par långa sporrar av Eva (tack så mycket!) för att testa och försöka få honom lite kvickare. Tror att de var 35 mm sporrar. Jan kan inte påstå att det hjälpte så jättemycket. Eller alltså jo det hjälpte, han reagerade ju bättre, men inte mycket bättre, bara lite. Jag red utan spö. Men ändå jag förstår inte, haha komigen, 35 mm sporrar borde han ju skjuta iväg när jag skänklar med :P Jaa, som jag skrev i förra inlägget - Alla tips och metoder ni vet som kan hjälpa mot detta problem mottages tacksamt!

Man känner verkligen av när man inte tränat för instruktör på nästan 3 veckor. Man bara känner att det inte alls går ihop längre, jag behöver verkligen hjälpen av mina tränare varje vecka för att träningen ska gå ihop! När det går såhär lång tid mellan träningar känner jag att jag bara harvar runt i ridhuset när jag ska träna, och varken jag eller Valle får ut något av träningen. Tur att Gunilla kommer på måndag, det behövs verkligen! =)


Bild från Skol-DM 2009

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback