Planen för Göteborg

Ja det är ju nu i helgen vi åkter till Göteborg, för hockeycup (min bror spelar =)) och besikta Arragon och ta med honom hem!

Planen ser ut såhär; Vi (jag, mamma och min styvpappa) åker ner till Göteborg på söndag förmiddag. På måndag ska vi se på hockey och åka till kliniken och vara med på besiktningen. På tisdag så ska jag få vara med Anna och Ninni och jag ska få bekanta mig med Arragon, förhoppningsvis rida lite! Och sen på onsdag morgon åker vi och hämtar Arragon, och sedan åker vi vidare hem! Jag vill verkligen bara att den här veckan ska ta slut haha...


Anna Drugge och Arragon, tagen från deras annons på Hästnet

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Kan inte du berätta lite om din nya ponny? :)

2011-12-29 @ 00:51:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback