Nätet nere...

Ledsen för att det inte blev någon bloggning igår, dock kunde jag inte göra något åt det då Telias nät inte fungerade pga stormen... Men nu verkar allt fungera igen så jag ska försöka hitta på lite inlägg idag, så bloggen håller sig vaken ändå, det har ju knappt blivit någon bloggning på flera veckor. Jag har inte haft någon motivation alls, men nu när jag vet att vi kommer ha en häst om en dryg vecka vill jag återuppliva bloggen och komma igång med den igen! Jag vill ju blogga för min egen skull, så jag kan kolla tillbaka och se träningar, tävlingar osv!

Nu ska jag i alla fall upp och äta frukost, mer inlägg kommer nog under dagen!


Random bild från provridningen på Arragon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback