Julklappar!

Igår fick jag faktiskt lite mer grejer, trots den dyraste klappen jag någonsin fått ;)

Fick bland annat en ny hjälm, Uvex, och presentkort på Hästbiten samt pengar! Hjälmen kom tyvärr dock i fel färg så den ska vi skicka tillbaka för att få rätt, svart. Den är verkligen sjukt skön och galet lätt, väger ingenting! Plus att den är flera olika storlekar i samma, bara att skruva på en justering för att fixa så passar den perfekt!

Vilken tycker ni är snyggast, Floral, Glamour eller Classic? Den jag ska ha är Floral =)


Floral


Glamour



Classic

För pengarna jag fick får vi se vad jag gör. Vet i alla fall att det åtminstonde blir ett par nya ridbyxor - mina Martha Ridewear har tyvärr slitits med hälsan och fått ett hål på knät. Förutom dem har jag bara ett par till (Pikeur) som är fina, sen har jag gamla byxor som är för små - dem används på uteritter typ hah =) Så det är hög tid för det!
Har redan kikat på några jag vill ha, och det lutar mot Marthas Philippa Slim, galet snygga och samtidigt stilrena!



Vad tycker ni om dem?

Kommentarer
Postat av: PATRICIA

svar: men om man är icke sponsrad så får man inte ha större loggor än 3x1...

2011-12-25 @ 11:37:49
URL: http://ponnynceline.blogg.se/
Postat av: PATRICIA

svar: ja va kul, jag fick inte så mycket.. ny plattång, pengar, parfymer, zipperall, smycken och lite små skit som choklad typ :)

2011-12-25 @ 11:38:52
URL: http://ponnynceline.blogg.se/
Postat av: PATRICIA

svar: mja du kanske har rätt.. skulle vilja höra lite mer exakt vad dom menar;)

2011-12-25 @ 14:07:31
URL: http://ponnynceline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback