Gott nytt år!

Jag vill önska mina underbara läsare ett gott nytt år!

Det här året har vart både helt underbart och alldeles hemskt för mig.
Började året med Sjövillans division I-lag och sammanlagt 7 blågula rosetter, fortsatte med placeringar nationellt, vidare till Svenska Mästerskapen i Kågeröd med godkända resultat, sedan elitallsvenskan och ett brons i Distriktsmästerskapen som avslutning! Helt otroligt vad jag och Valle åstadkommit tillsammans, jag trodde aldrig att vi skulle nå så högt!
Men sedan blev det dags att säga farväl till honom, och jag trodde att årets sista månad skulle bli pest och pina. Men jag avslutar nu på toppenhumör, och räknar timmarna till på onsdag! Det blir bara 1 månad och en dags hästfrihet ;)

Och bloggen har ju fått ett riktigt härligt uppsving! Från runt 20-25 läsare om dagen, till det fyrdubbla! Tack allihop, jag hoppas att ni fortsätter följa mig, nu med en ny ponny, nya mål och förhoppningsvis nya framgångar!

Nu ska jag packa inför Göteborg och göra iordning mig inför kvällen. Nästa vecka kanske det kommer någon årsresumé? Skulle ni tycka att det vore kul?

Ha en underbar kväll nu, så hörs vi 2012! ♥


Kommentarer
Postat av: PATRICIA - vinn en design!

gott nytt år på dig själv :)

2012-01-01 @ 21:37:46
URL: http://ponnynceline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback