Design klar!

Goddag på er!

Nu är jag precis klar med den nya designen, jag ändrade mig flera gånger och trixade mycket men nu är den äntligen klar! Dock kommer den inte upp på bloggen förrän nästa vecka.

Har en fråga till er också, enligt mamma så kommer man inte in på bloggen, man behöver lösen enligt henne. Om det är någon som också hade det problemet, men inte längre (tydligen, eftersom ni läser nu ;)) så får ni gärna kommentera och säga det! Om ingen har haft problem så är det ju mammas dator som inte har lust att fungera!

Ni får en liten sneakpeak på färgerna i alla fall, får ni någon vision om hur den ser ut? ;)

Kommentarer
Postat av: p

jag kommer in på bloggeen utan problem ;)

2011-12-28 @ 15:46:06
Postat av: PATRICIA

oj blev lite fel men mitt namn vid förra kommentaren ;p



Men jag har inga problem att komma in på din blogg och färgerna blir as snygga ;)

2011-12-28 @ 15:46:55
URL: http://ponnynceline.blogg.se/
Postat av: Hanna

hade samma problem, men nu verkar det vara löst för rutan kommer inte upp längre. :)

2011-12-28 @ 21:58:38
Postat av: Tove Bernström

aldrig haft det problemet :)

2011-12-28 @ 23:34:00
Postat av: evelina

den lilla rutan har kommit upp ett par dagar där man ska skriva lösen och användarnamnet men de är bara att trycka avbryt så funkar de:) men nu har rutan försvunnit :P

2011-12-29 @ 18:15:54
URL: http://evelinafalkestam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback