11 dagar

Tack alla underbara läsare som fortfarande går in varje dag för att se om jag bloggat!

Här kommer en liten läges-update. Jag har inte vart på Fågelbro sedan den 3e, när Valle åkte, och inte heller ridit sedan dess. Känns redan som en evighet sedan, asjobbigt... Nu är i alla fall alla prov i skolan gjorda, sista var idag, har bara lite finslip på en uppgift kvar, otroligt skönt! Har dock inte avslutning förrän den 22a så jag får härda ut tills dess ;)

Imorgon ska i alla fall jag och mamma till Fågelbro, hon ska på styrelsemöte, jag får väl kanske putsa upp lite grejer eller något medan... På söndag så ska jag rida Casini så det ska bli galet kul! Känns som om jag redan kommer ha tappat all ridning hah... Vi får se.

skaffa-ny-häst-eller-ponny-eller-ta-en-paus-fronten är det inte mycket förändringar. Mest väntan just nu, jobbigt för mig, usch... Hoppas att det blir som jag önskar, heh =)

Valle har det toppen i Örebro, han går med sin gamla unghästkompis Larsa och tar det lugnt =) ♥


Mer update imorgon förmodligen, om det hände något kul i stallet vill säga ;) Hang on!

Eftersom att jag inte har några nya hästbilder får ni en bild på mig i skolan, från igår (a)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Finns det inga andra du kan rida på dit stall?

2011-12-15 @ 22:43:44
Postat av: PATRICIA

tänkte berätta att jag har precis börjat med designtips och hjälp med kodning på bloggen :)

2011-12-16 @ 20:51:12
URL: http://ponnynceline.blogg.se/
Postat av: PATRICIA

vill du tjäna pengar på din blogg? 100kr per klick och besökare? Bli medlem på den här sidan då! Jag lovar det är inget skämt, det är på riktigt!



Gå in på min blogg: http://ponnynceline.blogg.se/2011/december/tjana-100kr-per-besokare.html#comment och klicka på länken där så kan du oxå bli medlem!

2011-12-17 @ 13:01:07
URL: http://ponnynceline.blogg.se/
Postat av: Jossan

Sv: Ja, förstår vad du menar, men ändå.. Stackarna :(

2011-12-18 @ 14:16:02
URL: http://hogstaryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback