Träning för Gunilla 3-4 augusti 2011 - Dag 2

Valle sov över på Norrby ons-tors och jag sov hos Ebba =)

På torsdagen red jag och Ebba till ridhuset på Rörby för att rida lektionerna där, jag skulle rida igenom min kür också! När Gunilla kom började jag. Gjorde samma övning i början som vi gjorde på onsdagen. När vi jobbat med samlingen i alla gångarter så red jag först igenom FEI mästerskapsprogrammet för att kürmusiken inte hunnit komma till ridhuset.

Programmet kändes bra. När jag ridit igenom det så hade musiken kommit så jag började på küren. När vi kom till travprogrammet märkte vi att det var fel version så jag och Valle fick en liten paus medan mamma och Elena åkte till Gunilla för att hämta den rätta musiken.

När de kom tillbaka så kunde vi äntligen rida igenom programmet. Kom in för sent i musiken i början så ritten blev lite forserad pga att jag försökte rida in förseningen. Men jag lyckades i alla fall med det, kom in perfekt i halten i slutet!

När vi ridit igenom det så travade jag av och skrittade tillbaka till Norrby och sen åkte vi hem till Fågelbro =)


Har inga nya bilder =/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback