Framme i Kågeröd!

Igår kom vi fram runt 3-halv 4 tror jag, skönt tyckte Valle, att äntligen få komma ut och sträcka på benen! Jag promenerade lite med honom tillsammans med Hannah & Sessan. Sedan ställde vi in honom i sin box i tältstallet medan vi gjorde i ordning med alla grejer.

Sedan åkte vi till bed & breakfasten där vi ska bo och kollade och tog det lugnt ett tag innan vi åkte tillbaka till anläggningen, där jag tog ut Valle för att jogga lite. Jobbade mest i låg form, mycket ställa böja osv. Tog upp ohnom lite i slutet och samlade galoppen ordentligt i båda varven innan jag travade av. Han kändes så fin så jag kände inte att jag behövde fortsätta =)

Bilder kommer när jag laddar in dom, senare idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback