Spännande dag 3 april 2011

Idaag började jag och mamma med att åka till stallet! Skrittade ut runt hela Grönköping, det tog 35 minuter ungefär! Hade snodden och arbetade i rund, låg form hela vägen. Valle var duktig poni :D

Efter stallet åkte jag och mamma till Rörby på Ekerö för att provrida Prinzessin! Det var väldigt roligt och hon var riktigt trevlig att rida, pigg som en mört!

Kände att jag var tvungen att skriva vad vi gjorde idag hah, men mer typ... förklaring skriver jag imorgon, nu ska jag sova!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ska du köpa ytterligare en ponny? Spännande prislapp på henne bara;)

2011-04-04 @ 18:48:31
Postat av: matilda

Varför just prinzessin? Nyfiken eftersom hon kostar en del undrar man varför du inte köper en häst med bättre resultat?

2011-04-04 @ 20:53:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback