31 mars 2011

I torsdags (oj va sämst jag är på att blogga...) så red jag en C-ponny i stallet, Stella! Det var väldigt roligt, och som sagt - det är alltid nyttigt att rida andra hästar =)

I början var hon väldigt svår, och rätt hård i munnen (spec höger). Efter en stund i skrittarbete fick jag dock till det och hon gick jättefint! När hon väl kommit igång och accepterat bettet så var det väldigt mycket enklare hah! Red inte så komplicerat, lite övergångar och mest skritt/trav. Red nog i 45 minuter ungefär =)

superbra mobilbilder hahh..






Efter Stella så red jag igenom Valle, ett lätt dressyrpass! Han gick så sjukt bra, är jättenöjd! Red mycket lösgörande, samt alla gångarter, tempoväxlingar och skänkelvikningar. Det kändes verkligen toppen, han kändes riktigt fräsch! Red nog i 40 minuter ungefär.

Han har börjat muskla på sig mer igen =D



travade av hah..

Det finns även film från när jag rider Valle så om jag lyckas fixa dem så kommer de upp senare/om några dagar =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback