Kiropraktorn 24 oktober

Jag har inte hunnit skriva här, efter stallet var det bums i säng, och igår var jag tvungen att skriva klart en hemtenta som jag satt med till 20 i elva, så jag har inte hunnit, men kiropraktorn Micke var tillbaka i stallet i söndags, och han fick självklart kolla Valle igen :)

Det gick i alla fall toppen! Först sprang jag lite med honom på asfaltsvägen, Micke tyckte han såg liiite kort ut på höger fram. Sedan började han känna och massera honom. Han tyckte direkt att han kändes mycket bättre! Kan hade bara några få små 5-kronors stora kramper, en liten på vänster sida ländrygg, en på höger fram och några på halsen. Han tyckte benen kändes toppenfina! Efter att han blev klar så fick jag springa med honom igen, då erkände han att han såg fel innan behandlingen, han såg inget alls då :P

Det är väldigt kul, för Micke tyckte verkligen att han kändes toppenfin i kroppen, och sa att han måste ha blivit 60-80% bättre än sist! Dessutom tyckte han att han redan hade lagt på sig massa muskler, upp till 15 kg! Det känns skönt att det går framåt! :D

älskade poni <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback