Jag hissar - Fiebings!

Kör en liten hiss här, denna gången blir det Fiebings Satin Sheen glansspray!
Jag älskar den, den är otroligt bra och håller enligt mig verkligen vad den lovar! Jag använder den bara i Valles svans, men jag tar mycket, sedan låter jag det torka innan jag reder ut svansen med rotborsten. Mitt största problem med Valles svans när jag borstar är att det lossnar massa hår, och jaa... Jag är jäkligt noggrann med hans svans och låter ingen annan borsta den än jag och det ska göras på rätt sätt (a) Hah jag är lite perfektionistisk... Iaf! När jag sedan borstar ut lossnar det absolut högst 5 strån, så skönt!
Och sen brukar jag inte behöva använda den mer än 2-3 dagar per vecka, svansen håller sig glansig och man kan borsta svansen flera dagar efter utan att behöva spreja i mer.


Stor hiss och den får 9 av 10 i betyg!

bilden ville inte laddas upp :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback