Dressyr 25 november 2010

Har inte haft lust att blogga

Men nu! Anledningen till dålig update är att bilderna från de senaste dagarna inte ville laddas in i datorn, men nu har jag precis fixat det så det inte blir några bildlösa inlägg :D

I torsdags red jag ett litet dressyrpass på Valle, vilket gick suveränt! :D Kände redan från början att Valle inte alls var på "trycka-upp-nacken-i-vädret"-humör, han var mjuk ochh följsam! Jobbade mest på formen i alla gångarter, lite skänkelvikningar och tempoväxlingar i trav-galopp också. Jisses, han var verkligen på underbart humör! :D I början var han lite lat för skänkeln men när jag sagt till ordentligt så gick han som en klocka! Underbart, så här bra har han nog inte gått sen långt innan viloperioden, så det känns verkligen som att vi är på rätt spår! Lovely :D

Det kanske var det nya Catago-setet som gjorde det hela... ? Nej men så här ser det i alla fall ut på, hade det på i torsdags ;) hade en annan bild men jag hittar den inte -.-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback