4 november 2010

Idag red jag både Valle och Piccolo =)

Piccolo; Red dressyr i ridhuset, det gick väl inte bra direkt. Jag var lite småsur redan innan jag hoppade upp, och det ska man inte vara!! :P Men efter cirka 15 minuter insåg jag att jag inte borde trimma så hårt så jag körde mest trav och galopp på fyrkantspåret, försökte få honom lite låg i form, det gick okej :) Red väl i 40 minuter.

Valle: Blev det klättring med! Red på grusvägen bakom hotellet och upp i skogen. Körde cirka 6 vändor upp och ner tror jag, inte så mycket, sen red jag tillbaka för att jag var lite stressad tyvärr :/ Red väl i 25 minuter =)

Piccolo fick vara med på bild (=


han fick en fin fläta i manen :D dock åkte den ur :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback