Tävlingen 8 maj

Ja idag var det ju tävling på Arboga, regional Lagtävlansprogrammet & LA:P1 :D

Lagtävlan - Framridningen kändes toppen, jobbade mest på att få igång Valle och genom i kroppen, mycket galopparbete! Han var väldigt pigg också :D När vi kom in i collectingringen blev han en aning segare, dock inte alls så seg han brukar! På banan kändes han verkligen toppenfin, men självklart var ju jag tvungen att rida fel 2 gånger, jag blev helt virrig i galopprogrammet :P
I alla fall! ;D Jag fick 66,??% och kom på en 3e placering av 15 ekipage ;D ;D

LA:P1 - Framridningen kändes bra igen, Valle var liite tröttare nu bara. Red en del enkla byten som kändes väldigt bra, skolorna kändes lite spända. I collectingring blev det lite segare igen, detsamma när vi kom in på banan. Valle blev verkligen jätteseg, jag tyckte inte alls att ökningarna kändes bra, men öppnorna kändes fina! Första enkla bytet kändes också toppen, det blev varken tvärnit eller trav i avbrottet! ;D Red iaf inte fel!
Helt otroligt resultat också, 68,9% och en 2a placering/13 ekipage!!! ;D


Valle o Emilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback