Piccolo dagbok 17 juni

Valle fick vila idag igen :)

Piccolo däremot tränade jag dressyr på i ridhuset, kort pass på cirka 40 minuter. Det gick bra, red mest i skritt och galopp. Hade snodden på också.
I alla fall tränade vi mest på formen osvh mjukgörande, en hel del halter i skritt och övade på att han skulle ställa upp rakt, det gick väl helt ok.
I galoppen blev det mest volter i olika storlekar på långsidorna för att han skulle sakta ner tempot och komma ner i formen, det gick bra i båda varven!

Orkar inte skriva mer, det finns ifs inte så mycket mer att skriva så ;)


Jag vet att jag har laddat upp den här bilden ett antal gånger men jag har inga andra bilder på Picce ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback