Dagbok 5 juni 2010

Idag blev det en skön uteritt med klättring! Red upp i skogen och klättrade först 3 vänder upp och ner i skritt i en backe som inte var så brant, sen 3 vänder i skritt i en ganska brant backe, sen en vända i trav i den backen, sen travade jag lite på stigen, sen red jag tre vändor i skritt och en i trav i en sista backe. Alla 3 backarna var ganska korta :)

Sen skrittade vi hem igen och Valle fick gå 10 minuter i skritten :)
Lite bilder från idag!


I gången innan ritten :D


På väg till skooogen


Casini fick vara med på bild..


.. och även mami & Ragge


I skogen! Haha min mobil gör så att bilden dras ut osv när jag inte håller den still (a)

Kommentarer
Postat av: Helena

Najs :d <3

2010-06-05 @ 21:28:30
URL: http://ostgotaryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback