Dålig stil

Jag måste faktiskt tycka att ni är väldigt dåliga på att komentera ;)

Visst om ni inte komenterar dagböckerna eller veckoplaneringarna, men när jag skriver ett inlägg där jag vill att ni ska skriva önskemål på roliga inlägg, för att göra bloggen bättre, då kan ni väl försöka? ;)

Jag har ju trots allt 18 besökare om dagen i snitt, ibland fler, ibland färre såklart (:

Så nu frågar jag igen; Har DU något tips på inlägg för att göra bloggen roligare? Snälla skriv då, det finns inga dåliga förslag!

:D

Kommentarer
Postat av: Helena

I know :D Jag också!!!! :( <3<3

2010-07-11 @ 19:56:24
URL: http://ostgotaryttaren.blogg.se/
Postat av: Ansi

Ha ha! Jag har väl inga bra idéer till dig Ida då jag tycker ALLT är roligt att läsa om när det gäller dig och Valle! Mycket bra också med alla fina bilder! Kram Ansi

2010-07-11 @ 23:46:37
Postat av: Anonym

Hej. Ärligt talat, din blogg är tråkig! Inte för att det är något fel på den, det är bara inte så intressant för någon som varken känner dig eller din ponny att följa den. Vad gör er speciella? Varför ska man läsa just din blogg och inte någon av alla andras? Utmärk dig, visa att du och din ponny är speciella - inte bara för dem som redan känner er. Skriv om vad du tycker om saker och ting, grejer du går och tänker på etc. Skriv inte bara om hur bra allt är och hur fint han går hela tiden, var kritisk, driv lite med dig själv - var personlig! Lägg upp bilder och filmer i bloggen, länka till roliga hemsidor och artiklar, engagera folk. Så, jag hoppas att det var dethär du ville ha, konstruktiv kritik. lycka till!

2010-07-14 @ 16:41:01
Postat av: Ansi

Jag för min del tycker man ska få vara stolt över sig och sin ponny! Då måste man också kunna få skriva att det går bra!:):):)

2010-07-15 @ 19:58:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback