Dagbok 11 juli

Idag blev det en barbacka-tur i shorts! :D
Riktigt skönt var det. Red bort och skulle testa att bada med ponyn. Vägen dit gick bra, och när vi svängt av asfaltsvägen och kommit ifrån alla hus var det en sand/grus skogsväg som var helt otrafikerad, superbra väg verkligen!
När vi väl kom till stranden hade nån gubbe satt upp ett jäkla TÄLT där och det blåste ju så Valle vart jätterädd för tältet (och gubben, som jag inte vill nämna något om här!), så vi red tillbaka...
Men det blev en ganska rejäl tur ändå, trots att vi mest skrittade, endast lite trav och galopp på grusvägen, och vi red vid halv 8-8 på kvällen blev Valle svettig på halsen och där jag satt, arbetade ju förstås i formen så ;)

Osis med stranden men vi får gå dit en annan dag ;) Annars skötte sig Valle utmärkt <3

Mamma har tagit lite bilder med mobilen men jag har inte laddat upp de, så jag gör det imorrn :)

Kommentarer
Postat av: Mamma

haha inga kommentarer om gubben på stranden...huaaa hahaha

2010-07-12 @ 10:11:57
Postat av: Mamma igen

Du det gick inte att kommentera dressyrpasset i lördags, skumt. Men jag måste säga att den ena galopp-ökningen inte gick av för hackor!! Den hade nog till och med Gunilla varit nöjd med? ;) Puss kram

2010-07-12 @ 10:14:11
Postat av: Ansi

Jag håller med Lena...ingen kommentar om gubben...ha ha! Kram

2010-07-12 @ 20:48:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback