Valdemar 10 december

Igååår så blev det ett joggingpass i ridhuset för min lilla poniplutt :D Det gick toppenbra! Kunde dock inte hålla koll på tiden för min mobil var hemma men jag tror att jag red typ 50 minuter nästan!

Vi tränade mest på tempoväxlingarna som Kristian sa, och oj vad pigg och framme Valle varför skänkeln! :D Efter att vi bara jobbat på en större volt med öka-minska så körde jag några ökningar i trav och galopp på längsidan och diagonalen, jisses! Min ponny är otrolig, nu red jag ändå med allroundsadel och korta läder, om jag hade vart lite mer dressyrig med dressyrsadel och stövlar, då hade de där ökningarna blivit riktigt braa!

Är riktigt nöjd med min älskade lilla ponny :D <3


Kommentarer
Postat av: Ansi

BÄST!!

2010-12-11 @ 11:24:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback