Today

Godmorgon!
Nu har skolan börjat igen, superkul... -.-

Det kan betyda sämre update vissa dagar, men om jag får som jag vill med schemat (försöker byta grupp från den som har sovmorgon 2 dar/veckan till den som slutar tidigt 2 dar ist) så kommer jag ha gott om tid på eftermiddag/kväll för stall, läxor, allt annat som behöver göras samt bloggen. Så vi får hoppas att jag kan byta grupp, det borde inte vara några problem med tanke på att det riktiga schemat inte följs förrän på måndag, hoppas hoppas (:

I alla fall, idag åker jag och mamma ner till stallet på kvällen när mamma har kommit hem från jobbet för hon ska ställa ner släpet där. Så sent inlägg blir det idag, får se om jag kommer på något annat att skriva om i eftermiddag :)

En liten bild på underbart vackra Wharette, Ankans dressyrhäst!

Ja förresten, i eftermiddag kommer nog alla bilder jag tog på henne! Bra idé? Är det kul att se bilder jag har fotat på min/andras hästar? Kommentera!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback