Tävlingen 29-31 juli

Torsdag: Åkte till Vetlanda, Valle vilade.

Fredag: LA:1 idag. Valle var toppenfin på framridning och inne på banan, pigg hela tiden! Började tyvärr galoppera efter ryggningen, men annars fin hela programmet.

Lördag: Först var det utställning, Valle fick 37 poäng och silver. Sen var det dags för mästerskapsklassen på eftermiddan, LA:4. Valle var huuur fin som helst, jättepigg genom programmet vilket medförde galopp efter första halten och sen vart han tittig i ett hörn men annars var hann jättefin, verkligen!

Domarna dömde verkligen helt sjukt konstigt och framför allt LÅGT.
Fick 62,63% på fredagen, precis utanför placering.
På lördagen fick jag endast 58,78% och ingen placering, det var endast de 6 placerade som fick över 60%, de fick 60-67% bara.
Jämfört med förra årets procent i detta program, då kom jag 6a placerad/7-8 placerade och jag hade 68%.

Ursäkta men riktigt snåla och näst intill dåliga domare, jag menar det är ett rasmästerskap så skoj, det är inte ens lokalnivå??!

Är ändå jättenöjd över  helgen, det har vart jättekul och Valle har vart fin!


har inga bilder på den här datorn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback