Oj oj oj

Förlåt åter igen! Men nu är jag tillbaka och kommer blogga dagligen, dock blir det förmodligen inte så kul med tanke på att Valle ska skrittas ca 30 min/dag till den 25e.

I tisdags kollade en veterinär på Valle och han blev sprutad i vänster fram knä & kota, och höger fram kota. Den 25e ska vi till en annan veterinär för återbesök, och han böjer då och så får vi se om Valle ska sprutas igen, vilket jag verkligen hoppas att vi slipper, för om han måste behandlas igen hinner vi inte va med på DM :( Men det viktigaste är ju så klart att Valle blir frisk så om det är vad som krävs hoppar vi så klart över tävlingar ;)

I alla fall så åkte jag & mamma och hämtade Valle i Örebro igår, han var lika snäll som vanligt att åka med, min lilla prins <3
När vi kom fram ledde jag honom och så fick han beta innan han gick in i boxen, han var så gullig för när han kom in och såg Bubblan i boxen brevid gnäggade han till henne :')

Jaa that's it just nu, vi åker till stallet i eftermiddag så inlägg kommer senare, om jag inte kommer på något annat roligt att skriva om :P

En bild från Skol-DM förra året, jag & Valle kom 2a för åk 6-7 i LA:1 och Bellan kom 2a med sin ponny Sindiman för åk 4-5 i LB:1 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback