Ny update

Jag är ledsen att det inte blivit några inlägg på typ en vecka, men tack för att ni har fortsatt besöka, keep it up!

Men nu kommer en update iaf. När dom böjde honom hade jag 3 graders hälta den 2 aug, nu hade den gått tillbaka till 1,5 för några dagar sen!
Britta har fortsatt laserbehandla och imorrn kommer veterinären ut och bedömmer om han ska behandlas, så jag är nervös :P Men om han behöver behandling så gör dom det direkt imorrn och vi kommer förmodligen hämta honom några dagar senare, han måste ju ändå vila och det är nästan bättre att han står i Örebro :)

Jag har inte mycket mer att skriva, jag skriver imorrn så fort jag vet hur det blir!

Ni får gärna skriva förslag på inlägg, om ni vill att jag ska skriva om något speciellt, eller fråga frågor! För att hålla igång bloggen lite mer ;)

kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har det hänt något mer med hältan?

2010-08-14 @ 10:31:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback