24 augusti

Tjo!
Promenerade som vanligt, tänkte först bara skritta fram oc tillbaka längs asfaltsvägen och skita i att gå runt hotellet, men när vi kommit ungefär 70-80 meter från stallet reste sig Valle på bakbenen! ;o Sen började han hålla på och slå och göra massa knäppt med huvudet, så jag vände, då började han också försöka stanna för att resa sig... Jättekonstigt, så jag gick in och promenerade mellan hagarna istället, men han fortsatte halvstanna och slå med huvudet, och jag blev jättenervös över att han gjorde pga smärta i frambenet ;s Men det borde ju inte vara det med tanke på att han inte har visat någonting så tydligt, varken innan eller efter att vi böjde och behandlade. Men jag bytte iaf till träns och gick in i ridhuset och ledde honom ca 10 minuter, sen gick jag resten av tiden på stallplanen, så var han ko-lugn hah :P

Men det måste ju bara ha vart för att han va pigg och på bushumör, eller hur?

Jaja, det får vi ju reda på imorgon, har tid kl 10.00 imorrn bitti på kliniken så som sagt är jag nervös, hoppas att alla ni som läser håller tummarna för att han är fräsch? :)

Hoppas btw att kliniken har de där supergoda mackorna där som dom hade när vi checkade honom i vintras, dom var verkligen sjukt goda (a)

Old pic på Valle, Sandö typ vår elr höst-09 (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback