22 augusti

Hejsan!
Vi kommer åka till stallet om nån timme, så inlägg kommer ikväll ;)


Som ni kanske inte vet så försöker jag börja träna mer utanför stallet och även äta nyttigare,  och jag tänkte att jag ska börja skriva om min 'extraträning' här på bloggen, mest för min egen skull då :)
Kan ju börja direkt hih, jag och mamma var nyss ute med Ragge, gick powerwalk till Återvallsjön och tillbaka, ca 1½ timme tog det. Sen när vi kom hem gjorde jag 30 rull med en grej som tränar magen :P


Har även lagat en lång reva som va i Valles ena regntäcke (:

Älskade söt-ponnin på Sandö förra året :)<333

Kommentarer
Postat av: mamma

grymt bra lagat, täcket alltså!! du är så duktig!

2010-08-22 @ 20:19:58
Postat av: Anonym

Sötis Valle <3

2010-08-31 @ 18:48:05
URL: http://jennyblombergsliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback