Veckoplanering resten av v.14

UPDATE!

Bara för att en första inläggen har blivit så tråkiga tänkte jag lägga upp en planering/det jag har gjort i ridningen den här veckan :)

rider bara Piccolo till på fredag!

Måndag - Lugnt dressyrpass på Piccolo, Valle gick i skrittmaskinen

Tisdag - Piccolo vilade, Valle gick i skrittmaskinen

Onsdag - Dressyr på båda, lugnt pass för Piccolo

Torsdag - Dressyr på Valle & Piccolo, träning för Ninni på Valle

Fredag - Dressyr på Piccolo och Valle

Lördag - Joggingpass?

Söndag - Uteritt?


Jag & Valle vår 2009 tror jag?

puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

vinkla om händerna och in med tårna! Upp med blicken också ;)

2010-04-09 @ 23:57:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback