Klinikbesök på Täby 4 november 2011

Upp vid 5 imorse för att ge oss iväg till Täby för att kolla upp Valle.

Små böjreaktioner framknän, sedan ridning i trav-galopp och kraftigare reaktioner efter ridningen. Bedövade vä fr knä för att kolla och det var ingen stor skillnad vid longering då. Veterinären gick med på triangelmärkning på grund av hans behandlingshistorik så nu ska vi sammanställa den och skicka in till försäkringsbolaget, om de godkänner så kommer Valle att t-märkas och flytta hem till Örebro för att leva livets glada dagar! Om de inte godkänner vet jag faktiskt inte hur vi gör riktigt.
Sedan fick han även vanlig vaccination innan vi åkte hem.

Det var inte jobbigt på kliniken, först på väg hem kom känslorna. Det är skitjobbigt, trots att jag vet att Valle kommer ha det galet bra i Örebro. Jag tycker verkligen det känns förjävligt att inte behålla honom, men det är för bådas bästa. Nu ska jag inte fortsätta skriva om det för då kommer jag börja gråta igen.


Min guldponny ♥

Kommentarer
Postat av: Ansi

Kram

2011-11-05 @ 08:54:05
Postat av: Malin :)

Grymt fin ponny! :)<3

2011-11-05 @ 18:51:07
URL: http://mallanmagnusson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Gud vad sorligt :( hoppas att löser sig! kram kram

2011-11-05 @ 19:12:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback