Förlåt mig

Förlåt för denna usla "bloggning", känner mig lite dum nu faktiskt när jag loggar in. Men allt känns bara förjävla jobbigt just nu, har inte lust, tid eller ork till någonting. Skolan tar upp all tid och en stor del av tankarna hela tiden och vi har massvis att göra den här och nästa vecka. Orkar dock inte plugga så jag för ångest över det.
I stallet går det väl bra, Valle har verkligen fått lugna ner tempot nu. Vi har mest ridit ut, joggat och tagit det lugnt. Den här veckan kommer han gå lite varannan dag sådär, hinner förmodligen inte ens med stallet fre-lör då det för en gångs skull kommer hända lite roliga grejer för min del. Så Valle chillar verkligen! =)

Liten update om läget i alla fall. Vi väntar fortfarande på försäkringsbolagets svar på t-märkningen, det kommer förmodligen inte förrns nästa vecka tror jag, men hoppas på att få det nu i veckan, vill bara få det överstökat på något sätt...

Tack för att ni ändå, trots mitt urusla humör och sämsta bloggning kommer in och kollar! 49 unika idag, tack ♥


Promenad idag <3

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ryck upp dig nu lill-fisen! Det här kommer bli bra ju! :) PUSS <3

2011-11-15 @ 09:15:09
Postat av: Annelie

Du kan ju vara glad att du slipper ta bort honom , han finns ju iallafall kvar, se det så istället så blir det lättare.....

2011-11-17 @ 21:04:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback