Shopping 26 mars 2011

Idag har det vart en bra dag! =D Började med att åka till Lyckås och mamma köpte en ny hjälm till mig, det blev en Charles Owen Fiona's Hat! Den är såååå fiiin och jag är såååå glaaaad! =D

Sen åkte vi och hälsade på hos Ann-Catrin & Bellan! Vi fikade och mamma & Ankan babblade en massa ;)

Efter det bar det av mot stallet. Idag red vi runt hotellet, långa slingan, och travade lite fram och tillbaka på en grusväg som avviker lite från slingan. Valle var pigg! Jag hade på snodden för att han inte skulle gå och spänna sig så himla mycket hela tiden, och jaa - jag lär ju använda den oftare ;)

När vi kom till stallet möttes vi av hela familjen Carlsson, inklusive Rut och Nattis! Väldigt trevligt var det =)

När vi var klara i stallet åkte vi till BW Ridsport i Gustavsberg för att kolla lite, de ska stänga så de har 40-70% rabatt på allt i butiken under helgen! Vi köpte en stövelväska (välbehövligt!!) av märket John Whitaker, ett par bruna Roeckl ridhandskar, en Equipage vårjacka till mami, Superbra Hästsalva, arnika samt kylgelé! Jag är så glaaaad över att jag slipper bära runt på mina stövlar i kartongen vi fick dom med hahah! =)) Tack min älskade mamma<3

Bilder på dagens inköp ;)












Happy Happy Happyy!

Kommentarer
Postat av: sonntags, en hästblogg

snygga handskar!

2011-04-02 @ 08:50:18
URL: http://sonntags.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback